BFME 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım)

  BFME 2 HARİTA YÜKLEME

 Evet arkadaşlar bfme 2 oyunu için oyuna harita yüklemeyi anlatıyorum :)


1) Gizli Klasörleri Görünür Yapmak

Windows Xp İçin
İlk olarak gizli klasörleri görünür yapmanız gerekiyor. Bunun için: Bilgisayarım > Araçlar > Klasör Seçenekleri > Görünüm Sekmesi > Gizli dosya ve klasörler başlığı altında gizli klasörleri göster kısmını seçiyoruz ve uygula diyoruz.
Win 7 İçin


Başlat > Denetim Masası > Görünüm ve Kişiselleştirme > Klasör Seçenekleri > Görünüm > 
Gelişmiş ayarlar'ın altında Gizli dosya, klasör ve sürücüleri göster'i, ardından da Tamam'ı tıklatın.

gizli dosya görünür yapmak


gizli dosya görünür yapmak


gizli dosya görünür yapmak




gizli dosya görünür yapmak





2)  Harita Bulmak(İndirmek)
(Linkler 28 haziran 2017 tarihi ile günceldir.Sıkıntılı linkleri yorumdan bildirirseniz yenileriz.)
Buradan harita indiriyoruz.

bfme 2 harita indir

3) Haritaları Oyuna Aktarmak


Şimdi harita dosyalarını maps dosyasının içine atıyoruz. - Burda önemli nokta şu.haritaların içinde olduğu dosyayı değil harita dosyasını atıyoruz. - Haritayı PC(sizin pc nin ismi ne ise. bende admin genelde admin olur) >App Data > Roaming My Battle for Middle-earth(tm) II Files > maps klasörüne atıyoruz. 
Böylece haritamız yüklenmiş oldu. 


bfme 2 harita yükleme


bfme 2 harita yükleme


bfme 2 harita yükleme


bfme 2 harita yükleme


bfme 2 harita yükleme


Sorusu olan ya da takılanlar Yorum olarak sorabilirler..



BFME 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) BFME 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Mayıs 23, 2013 Rating: 5

21 yorum:

  1. online oynayamıyoruz kendi yaptıgımız haritada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne tür bir hata alıyorsunuz acaba?fotoğraf ya da video ekleyebilri misiniz?

      Sil
    2. Bfme 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Bfme 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Bfme 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK Za

      Sil
  2. Dostum ben haritaları yükledim fakat hep oyunda 2li görünüyor birinde soru işareti var diğeri sağlam, bunu nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletisim.ortadunyakapisi@gmail.com
      haritaların nasıl göründüğünü buraya atabilir misiniz?ya da video çekip yollayabilri misiniz

      Sil
  3. eyvallah başkan

    YanıtlaSil
  4. en basit anlatım burda saolun

    YanıtlaSil
  5. admin maps dosyasina girmio damaged or unknown dio nabicam

    YanıtlaSil
  6. bu haritalarda bilgisayara karşı oynayabiliyo musunuz? pc oyuncuları bende gelişmiyor.. sadece öyle duruyorlar.. siz kendi durumunuzu paylaşırsanız bende ona göre bi çözüm aricam..

    YanıtlaSil
  7. admin ben yazdığın her şeyi yaptım ama oyunu açıyorum eskisi gibi yeni map gelmemiş ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  8. admin ben yazdığın her şeyi yaptım ama oyunu açıyorum eskisi gibi yeni map gelmemiş ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  9. admin ben yazdığın her şeyi yaptım ama oyunu açıyorum eskisi gibi yeni map gelmemiş ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. KARDESİM DEDİGİN ŞEKİLDE AYNISINI YAPTIM HARİTALAR YOK GENE Bİ YARDIMCI OLSAN?

    YanıtlaSil
  11. map dosyası yok

    YanıtlaSil
  12. haritaları indiriyorum ancak rar olarak gelmiyor mediaget oladarak iniyor yinede rardan çıkartıyorum bu seferde resimdeki dosyalarla alakasız şeyler geliyor ve çalışmıyor yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. youtube a video atarsanır gerçekten daha iyi olucak .

    YanıtlaSil
  14. Kardeşim haritaları açtığımda haritanın köşesine atiyo oynayamiyorum araştırdım ama sadece bende oluyor galiba çözemedin

    YanıtlaSil
  15. Bfme 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bfme 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bfme 2 Harita Yükleme(Resimli Anlatım) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.