Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim]


                                    BFME 2 ONLİNE OYNAMA

Son Güncelleme Tarihi 13.08.2014

Arkadaşlar.İlk olarak sizin ve karşıdaki arkadaşın oyun orjinalse normal multiplayerden girip oynayabilirsiniz.ancak orjinal olmadığında iş biraz daha değişik ama karışık ya da zor değil :)
ilk olarak gameranger indiriyoruz.link aşağıda

bfme 2 online oyna

http://bc.vc/dXS4li

kurulumu aşağıda resimli olarak gösterdim. hep sarı kutucuklara tıklıyoruz.gerekli notlar da mevcut.sorularınızı yorum olarak sorabilirsiniz..



























umarım anlamışsınızdır :)
Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Kasım 08, 2013 Rating: 5

13 yorum:

  1. ben giriyorum starata basarak arkadaşımda host waiting yazıyor sonra aborted game diyor neden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ordaki odanın kurucusu kapıyor oyunu. yazın videolu anlatım yaparım.

      Sil
    2. Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK oF

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. yeni hesap nasıl açıyoz acaba

    YanıtlaSil
  4. tanımadığım kişilerle oynayabiliyomuyuz

    YanıtlaSil
  5. tamam hallettim teşekkürrler

    YanıtlaSil
  6. Gameranger dan da oynayabilirsiniz. Dünyamın heryerinden binlerce rakip var. www.gameranger.com adresinden ufak bir client indiriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  7. yeni hesap kur dedim invite kod diyo o ne

    YanıtlaSil
  8. Şehir olarak Ankara veya ülke olarak Türkiye çıkmıyor herhangi bir ülke seçip devam ettim sonra küçük pencere içerisinde loadıng yazıp dolmaya başladı ama bi türlü dolmadı 1 saat geçti genede dolmadı bu sorun mu yoksa bilgisayarla mı alakaı lutfen cevaplayın #admin

    YanıtlaSil
  9. hocam ben oyunu kurdum tam indirden ardından gameranger yükledim anlatımdaki gibi buraya kadar hiç bi sorun yok odaya giriyorum oyunu başlatıyorlar tam oyun içi odaya girecekken Join failled hatası alıyorum sorun nedir nasıl çözerim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 1.06 patchde versiyonu sürekli kafasına göre verdiği için uyumsuzmuş gibi görünüuor.başka versiyonlarda oynaman lazım.dün gece işi gücü bıraktım bununla uğraştım.bu sırada güncel olarak yardım istediğini gördüm.çözdükten sonra da işi gücü bırakıp yazayım dedim :)
      https://drive.google.com/file/d/0B6wObiB3IJRtMnc1SV9fUWNCd2c/edit bu linkten inen dosyayı oyunun kurulu olduğu dosya dışında bir yere kur.masaüstü kısayolu geliyor zaten.oradan oynayacağın patchi seçebiliyorsun.1.00 ı seç.sonra normal oyun simgesine tıklayarak girip bi kontrol et.oyun win10da açılmayabiliyor bazen. o zaman da https://www.moddb.com/games/battle-for-middle-earth-ii/downloads/bfme-startup-fixxer adresinden startup fixxer indiriyorsun.inen dosyaya çıft tıklayıp fix BFME2 yi seçiyorsun.ikiniz de oyunun 1.00 versiyonda çalıştığına emin olduktan sonra gamerangerden girebilirsiniz.NOT:kaç kişi oynayacaksanız versiyonlar aynı olacak.

      Sil
  10. Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bfme 2 Online Oynama [Resimli Anlatim] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.