Bfme 2 crack indir(Linkler Yenilendi)

BFME 2 - CRACK YAPMA

Merhaba arkadaşlar.Bu yazıda bfme 2 adlı oyuna crack yapacağız.Ben 1.00 a crack yapıyorum.
Siz farklı version için crack yapacaksanız tek farklı işleminiz indirdiğiniz dosya olacak.
V1.00 Crack
bfme 2 crack

           V1.06 Crack
bfme 2 crack(Uploaded net)(bunda çok reklam varmış alttaki çalışmazsa {link kırılmışlsa} deneyin )
           V1.06 Crack
bfme 2 crack(dosya co)

Şimdi Bfme 2 kısayoluna sağ tıklayıp dosya konumunu aç diyoruz.
Sonra indirdiğimiz dosyayı açıyoruz.
İçindeki dosyaların tamamını bfme 2 dosya konumuna atıyoruz.
İlk Önce tüm çakışmlar için bunu yap diyoruz sonra da kopyala ve değiştir.
İşlem Tamamdır :) artık oyununuzu oynayabilirsiniz..

bfme 2 crack yapma


Diğer Yazılarımız : 

Bfme 2 Osmanlı Mod ( Resimli Anlatım )

Bfme 2 crack indir(Linkler Yenilendi) Bfme 2 crack indir(Linkler Yenilendi) Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Ağustos 13, 2014 Rating: 5

14 yorum:

  1. v1.03 crack indiğinde içinden patch çıkıyor!!! başka nasıl crack yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar. v1.03 pek kullanılmayan bir version . link kırılmış yenisini bulamadım.
      v1.00 ya da v1.06 kullanmanızı öneririm.

      Sil
    2. Bfme 2 Crack Indir(Linkler Yenilendi) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Bfme 2 Crack Indir(Linkler Yenilendi) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Bfme 2 Crack Indir(Linkler Yenilendi) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK OS

      Sil
  2. ne diyeyim ki linklerde çalışıyor sayende yaptım

    YanıtlaSil
  3. V1.06 Crack indirdiğimde değişik sürümler meydana geliyor bu nasıl crack böyle ?

    YanıtlaSil
  4. DEDİĞİNİZ HERŞEYİ TIKIR TIKIR YAPTIM FAKAT OYUN AÇARKEN ÇALIŞMAYI DURDURDU DİYOR LÜTFEN YARDIM

    YanıtlaSil
  5. aynen yazdığınız gibi yaptım ama ekran geliyor bekliyorum oyun kapanıyor acil yardımmmmm

    YanıtlaSil
  6. orospu çocukları sizi linklerin hiç biri çalışmıyor sadece reklam var telefon yazın var . anasını arvadaını siktiğimin virüsçü parazgözleri sizi

    YanıtlaSil
  7. unkonown ısımlı arkadas bende calıstı amk salagı senın beceriksizliğin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reis adam doğru söylüyor yarak kürek şeyler çıkıyor dosya hariç herşey çıkıyor amq linkinde

      Sil
  8. Bfme 2 Crack Indir(Linkler Yenilendi) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bfme 2 Crack Indir(Linkler Yenilendi) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bfme 2 Crack Indir(Linkler Yenilendi) - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.