Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım]

                BFME 2  -  1.06 Patch



        Bfme 2 1.06 patch(yama) ini indirme linklerini aşağıda veriyorum.
        Kurulum ya da indirme aşamasından sorun yaşayanlar yorum atabilir..
        Kırık Linklerde yorum olarak belirtilebilir..
  Güncelleme Tarihi 28.06.2017


1.06 patch İndirme Linki İçin Tıklayınız
1.06 crack indirmek için tıklayınız




KURULUM
Adım 1-) Bfme 2 nin kuruluğu olduğu yere gidiyoruz.Bulamazsanız oyuna girdiğiniz kısa yola tıklayıp dosya konumunu aç derseniz otomatik gider.(eğer oyununuz bilgisayarda yüklüyse revo uninstaller indirip oyunu en siliyoruz.sonra gelişmiş kısmısını seçip artık dosyalarıda siliyoruz.bu kısmı anlamayan varsa yorum olarak yazabilir.revo uninstaller içinde resimli anlatım yaparım.)


Adım 2-) Linkteki dosyaları Bfme 2 nin kurulu olduğu dizine atıyoruz.Setup adlı dosyayı açıp kuruyoruz.
bfme 2 1.06 patch
bfme 2 1.06 patch


Adım 3-) Oyundaki game.dat dosyasını indirme linkindeki(yukarda 1.06 crack adlı dosyayı indiriyoruz) game.dat ile değiştiriyoruz.


bfme 2 1.06 patch

                 Bu işlem crack tir. 

Not:Oyun crackliyse version yükseltemezsiniz.ilk olarak crackli game.dat ı cracksiz game.dat ile değiştirmelisiniz.

Genel Crack Yapma Konumuza Gitmek İçin Tıklayınız.


Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Ocak 04, 2014 Rating: 5

64 yorum:

  1. usta ben dediğin şeyleri yaptim ( crack linki kirikti baska yerden indirdim ) ama versiyonum 1.0 ken şimdi 0.7779 oldu :S

    nerde hata yaptim :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkleri yeniliyorum..
      oyuna gir buckland aç. haritanın ortasında kule varsa version 1.06 dır. orda yazan rakama her zaman güven olmuyor :D

      Sil
    2. hocam ben bu dedıklerınızı anlamadım daha dogrusu anladıgım bısey degıl benm versıyonu tv 10 programı ıle 1.6 yapabılırmısnız :D

      Sil
    3. burdan face adresini at halledelim.
      http://ordadunyakapisi.blogspot.com/p/iletisim.html

      Sil
    4. Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK EB

      Sil
  2. Linkler kırıktı düzelmiş saolun :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten super anlatım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hacı Cracki indiremedik ya gamecopy diye bi sayfaya atıyo

    YanıtlaSil
  5. Adamsın ! Çok sağolasın

    YanıtlaSil
  6. Bide bişey daha sorucam hacı ben senin dediklerini indirdim ve yaptım. Ama hala settingse girdiğimde version 0.3125 gibi bi rakam yazıyor nedendir bu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rakam önemli değil buckland mapinde ortada kule varsa version 1.06 olmuştur. yakında bir yazı paylaşcam tek tuşla bütün versionlar arasında geçiş yapabileceksiniz. takipte kalırsanız baya faydalı olur.

      Sil
  7. Evet varmış tamamdır sağolasın takipteyiz

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim s.a ben bu oyunu 0 dan indirmek istiyorum bfme 2 nin full sürümünü bulamadım demosunu indirdim.dosya konumuna aç diyip 1.6 patchi içine attım ama 1.6 patch dolmadı. neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demo konusunda bi fikrim yok.
      oyunun full sürümünü buradan indirebilirsiniz..
      http://ordadunyakapisi.blogspot.com/2015/01/battle-for-middle-earth-2-indir.html
      crack yapmadan 1.06 patch kurcaksınız. sonra 1.06 crack yapcaksınız..

      http://ordadunyakapisi.blogspot.com/2014/08/bfme-2-crack-yapma-resimli-anlatim.html

      Sil
  9. şimdi oyunu kurdum baştan patch attırdım ardından crack yaptım 1.06 ancak bucklandın ortasında kule yok krdşm nerde hata yaptım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletişim kısmında yazabilir misiniz bana? teamwieverdan hallediyim.
      http://ordadunyakapisi.blogspot.com/p/iletisim.html

      Sil
  10. link kırık dostum

    YanıtlaSil
  11. hacı bi yardım ya bana ben beceremedim

    YanıtlaSil
  12. kardeşim ben oyunu kurdum ama crack yapmadım...şunu sırasıyla biraz daha ayrıntılı bir şekilde anlatabilir misin? diyosun ya mesela linkteki dosyaları kurulu olduğu dizine atıyoruz; hangi dosyalar bunlar ismi ve uzantısı english.exe olan bi dosya var o mu veya hepsi mi? ya da nasıl sırayla anlatır mısın?

    YanıtlaSil
  13. USTA BEN DEDİGN HER SEYİ HARFİYYEN YAPTIM YANLIZ

    Please insert the correct CD-ROM. select OK restart application

    DİYOR LTFN YARDIM ET

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crack yapman lazım. üni sınavına hazırlandığım için ilgilenemiyorum yazın geri döncem buralara.

      Sil
  14. Admin lutfen teamwıverdan yardım edermısın lutfen

    YanıtlaSil
  15. kardesim bucklanddaki kule nasıl bir kule foto fln yokmu anlamamız için daha yardımcı olur

    YanıtlaSil
  16. kardeşim bunu kurmadan önce 1.5 1.4 1.3 1.2 1.1 kurmak lazım mı

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar Windows 10 Kullanıcısıyım Ve Oyunu Yükledim Denemediğim Yöntem Yol Kalmadı Hala Oyunu Açabilmiş Değilim Lütfen Yardım Edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yaptım açılma ekranı geliyo saatlerce ibre dönüyo oyun açılmıyo çıldıracam ya

      Sil
  18. yardımcı olun herseyı yaptım crack istiyor :O

    YanıtlaSil
  19. SA Ustam dediklerini yaptım pachıda crackide yükledim ama oyun ilk baştaki resim gözüükp hemen kayboluyorr acılmıyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  20. optinos.ini dosyası indirilecek başlangıç ekranında kalanlar için internetten bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. admin biz burdan iki arkadaşla kurulum yaptık ta multi oynuyamıyoruz networktan mistach hastası veriyor onu nasıl düzeltiriz

    YanıtlaSil
  22. Admin edain modu da anlatsan

    YanıtlaSil
  23. Kardeş büyük adamsın.Senin anlattıgın yol çok basit ve sorunsudu.Bu işi ek bir kalıba sıgdırlması lazım gibi.Herkez aynı sseyı anlatıo ama tamamen farklın sekılde.

    YanıtlaSil
  24. english exe gerekio die hata verıor türkçe sürüm oldugundanmı

    YanıtlaSil
  25. Simdi anlamadagim konu oyun 1.0 bnde patch indirdim oyunun tum verilerini siliyorum patch oyunu yukleyecegim bos klasorde acip sonrami iso programiyla dier oyunun belgelerini kopyalicam ustune

    YanıtlaSil
  26. Tmm yaptim basarilar admin
    Cok

    YanıtlaSil
  27. iyide versiyon her girişimizde değiştiği için hamachiden bi başkasıyla oynayamıyoruz ki

    YanıtlaSil
  28. linklerı yenıleyın dosya bulunamdaı dıyo

    YanıtlaSil
  29. bütün linkler kırık hocam yenileyin lütfen

    YanıtlaSil
  30. kardeş oyunu indirdim, kurdum. programdaki tüm dosyaları kopyalayıp masaüstündeki simgeye sağ tıklayıp konumunu açıp oraya yapıştırdım. değişmesi gerekenlerin hepsini değiştirdim. yani crack da yaptım ancak "insert the correct CD-ROM" hatasını veriyo.. ne yapmam gerek acil yardım..

    YanıtlaSil
  31. hocam dosya.tc den olan linklerin hepsi kırık haberin olsun

    YanıtlaSil
  32. Linkler kırık tekrar yeniler misin?

    YanıtlaSil
  33. Admin rica etsem 1.08 yamasının crack(game.dat) dosyasını atabilir misin?

    YanıtlaSil
  34. hacı 15 gündür uğraşıyorum olmadı bi el atsan olurmu

    YanıtlaSil
  35. old file dose not exist diye hata veriyor . napacağm

    YanıtlaSil
  36. crack kırık link lütfen düzeltin

    YanıtlaSil
  37. ADIM 1 İ RESİMLİ ANLATABİLMİSİNİZ ?

    YanıtlaSil
  38. lİNKLERİ YENİLEYEBİLİR MİSİN DOSTUM?

    YanıtlaSil
  39. kardeşim tüm yaptıklarını yaptım ve oyun iniglizce oldu buckland haritasına girdim mapın ortasında elegeçirilebilen bina vardı kule dediğin bu mudur acaba acil cevap verirmisin

    YanıtlaSil
  40. allah rızası için team viverdan biri yardım etsin crac istiyor hala giremiyorum orda tıkandım sadece 0533 404 93 28

    YanıtlaSil
  41. Sayende yaptım adamsın adam!

    YanıtlaSil
  42. ne yaptıysam defeated sorununu çözemedim. Bu konuda yardımcı olabilecek birisi var mı?

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar tw ile bir bakar mısınız her sorun çözdüm lakin bir türlü versiyon 1.06 gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. usta aynı sorun bende de versiyonlar farklı oldugu zaman hamachi ile atamıyorsun bide walroth moda da giremiyorsun patch switcher dan 1.06 ya tıklasan bıle 1.08 yapıyor o versiyonu 1.06 game.dat cracki lazım

      Sil
  44. crackiniz cok sıkıntı hele hele hamachi oynayacak kişiler için çok sorun orginal oyun klosorunde game.dat 1.0 ile giriyor patch switcher kullanmak için 1.06 istiyor tamam patch crack yapıyorsun oyuna giriyor versiyon hep farklı 5 basamaklı 6 basamaklı sayılar var benım leptop ve masaustunde kuzenle lan üzerinden atamıoz çünkü versionlar farklı linkler yenilendi diye bitane daha paylasmısınız ondada olmadı hatta ve hatta sızın game.dat sözde 1.06 olan dosya crackleyıp 1.09 bile giriş yapamıyorsunuz patch switcher geçirmiyor ama single oynayabiliyorsunuz sorunsuz bu arada win10 da oynayıyorum halen oynuyorum ama version lan için çok önemli lütfen game dat 1.06 orjinal crack paylaşın versiyon onemlı degıl dıye yazmısınız onemlı hamachıden veya landan multiplayer oyuna gıremuıyorsunuz cunku versıyonlar farklı oluyor ıyı gunler

    YanıtlaSil
  45. Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bfme 2 1.06 Patch Kurulum [Resimli Anlatım] - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  46. Modafresh contains the active ingredient Modafinil. This medication is known to enhance alertness in patients diagnosed with extreme dozing issue.
    Modafresh 200mg

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.