Bfme 2 Defeated Sorunu ve Çözümü Resimli Anlatım

 BFME 2 - DEFEATED SORUNU VE ÇÖZÜMÜ


kavram kargaşası yaşayıp buraya gelmiş olabilirsiniz.

eğer sorununuz oyun kurulumunda istenen keylerse o keyler burada :)
http://ordadunyakapisi.blogspot.com/2014/08/bfme-2-cd-key-serial.html
KIRIK LİNKLERİ YORUMDAN BİLDİREBİLİRSİNİZ..
BFME 2 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
BFME 2 1,06 PATCH İÇİN TIKLAYINIZ
BFME 2 HARİTA İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ



Evet arkadaşlar bu yazıda size Bfme 2 defeated sorununun çözümünü anlatacağım...
1) GEREKLİ PROGRAMI İNDİRMEK
İlk önce bir program lazım programın adı battle for middle earth 2 cd key fixer.
Bu program ile hem defeated sorununu çözebiliyor hem de cd keyimizi değiştirebiliyoruz.
Programı istediğimiz upload sitesinden indiriyoruz. (Linkler 28 haziran 2017 tarihi ile günceldir.Sıkıntılı linkleri yorumdan bildirirseniz yenileriz.)
1)Yandex Disk
bfme 2 cd key fixer indir



2)Upload Gen tr
bfme 2 cd key fixer indir




2) PROGRAMI AKTİF HALE GETİRMEK
Sonra masaüstünde bfme 2 kısayoluna sağ tıklayın dosya konumunu açın.
İndirdiğiniz bfme 2 cd key fixer dosyasını buraya atın.İşlem bitti şimdi kullanıma geçelim. not : rarı açıp rarın içindeki dosyayı atıyoruz.
Oyuna girmeden önce (her oyundan önce) masaüstü bfme 2 kısayoluna sağ tıklıyor dosya konumu açıyoruz.Ordan attığımız cd key fixer ı açıyoruz.Eğer çok uzun olur diyorsanız sadece ilk seferde dosya konumuda girip cd key fixer dosyasını açın.içindeki cd key fixer uygulamasını başlat menüsüne araç çubuğuna ya da masaüstüne kısayol olarak ekleyin.bi dahaki sefere kısayolda direk açarsınız.
sonra:
bfme 2 cd key fixer
Bfme 2 Cd Key Fixer


bfme 2 defeated
Bfme 2 Cd Key Fixer

Sorununuz hayla çözülmedi mi?
%96 ihtimalli çözüm yolu şudur. pc ye  revo uninstaller indiriyoruz.bfme 2 yi silip artık klasörleri gelişmiş modda buldurup siliyoruz.Sonra modemi kapayıp bfme 2 yi kuruyoruz.

bfme 2 indirmek için tıklayınız. 

kurulum anlatımı için tıklayınız

%100 ihtimalli çözüm. Pc yi formatlayıp modemi kapayıp oyunu kuruyoruz :)


sorununuz çözülmedi ise yorum atarak yardım isteyebilirsiniz.

Manuel Keyler:


T499-BYFR-P6PS-GT86-HF6P
N48G-SRPT-7CL4-C6VH-QDZX
AY7X-G657-9JCD-TDPB-9B2P
VNCL-ACD3-84SB-5FFP-G254



Bfme 2 Defeated Sorunu ve Çözümü Resimli Anlatım Bfme 2 Defeated Sorunu ve Çözümü Resimli Anlatım Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Mayıs 22, 2013 Rating: 5

32 yorum:

  1. dostum ben oyunu kurdum crack te yaptım fakat açmaya çalışınca ini cannot open file hatası alıyorum , netten baktım şu options olayınıda yaptım ama gene olmadı ne denediysem olmuyor bir türlü , format atmadan önce sorunsuz oynuyordum fakat şu anda açılmıyor oyun , yardımcı olursan sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba ekran görüntüsü atabilir misiniz hatayla ilgili?

      Sil
    2. Bfme 2 Defeated Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Bfme 2 Defeated Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Bfme 2 Defeated Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK PL

      Sil
  2. Resmen kafayı yicektim çok teşekkürler gerçekten

    YanıtlaSil
  3. kardeş cdkeyfixerbyükledim. acarken hata veriyor. bfmegend.dll bilgisaryınzda eksik oldgundan dolayı başlatılmyıor yazıyor. ne yapmam gerekiyor. şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun oldukça basit. cd key fixerında bfmegend.dll dosyası yok.
      burdan tekrar indirebilirsiniz cd key fixer ı . içinde bfmegend.dll dosyası mevcut
      http://bc.vc/tCiy6E
      başka sorun olursa yorum atabilirsiniz..

      Sil
    2. bendede bfmegend.dll dosyası yok hatası veriyor ve bfmegend.dll li cd key fixeri indirdim yine olmadı

      Sil
  4. eyw saol kardeşim hal ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl hallettin bendede bfmegend.dll dosyası yok hatası veriyor ve bfmegend.dll li cd key fixeri indirdim yine olmadı

      Sil
  5. kardeş dosyayı indirdikten sonra bfme 2 kısayolunun içine indirdiğimiz dosyayımı yoksa içindeki exe. yimi atıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır. dosyayı winrarla açıp ordaki dosyayı atacaksınız.yarın videolu anlatım eklemeye çalışcam bu hafta sonu kesin hazır olur. bu konuyu takip ederseniz iyi olur burda paylaşırım videoyu

      Sil
  6. Baba önce3 siteye baktım olmadı bine bunda deneyeyi dedim vallaha oldu başta inanmadım eline salık . I love you <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki anlatımların hepsi bana ait oluyor. sorunla kendim karşılaştım çözüm aradım kendimde bbu yöntemi kullandım yani denedim. bazılarında işe yaramadı çoğuna çözüm buldum bir şekilde.size burda hizmet vermeye devam etmek isterdik ancak blogger tema sorunları ve reklamların rahatsız ediciliği yüzündenforuma taşınıyoruz sizleride forumda görmek isteriz. http://www.ortadunyakapisi.com/forum/index.php

      Sil
  7. hocam bende 1.0.6 serisi var coklu oynamada join failed hatası alıyorum mismach uyumsuzluk neden ve nasıl cözülebilir hata şimdiden tesekkürler ederim

    YanıtlaSil
  8. Abiciğim anlatımın için eline sağlıkta benim pc windows 8. Şu fixeri açıcak uygulamam yok bana uygulama önerirmisin rica etsem ?

    YanıtlaSil
  9. Yok hocam olmuyor olmuyor!En az 10 kere fixer denedim,6-7 kere silbaştan tertemiz kurdum.Hala aynı

    YanıtlaSil
  10. ben oyunu kurulu olarak interrnet cafeden aldım orada oynadığım zaman defated hatası vermiyodu ama benim bilgisayarda veriyor ve cd fixer işe yaramıyor daha etkili çözüm var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bende de var yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  11. ALLAH RAZI OLSUN İNŞAALLAH KARDEŞİM SORUNUMU HALLETTİM.

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim hocam emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  13. bfmegend.dll dosyası yok hatası veriyor ve bfmegend.dll li cd key fixeri indirdim yine olmadı

    YanıtlaSil
  14. arkadaşım sayende bu sorunu hallettiğini iletti onun adına teşekkürlerimi şuan yazıyorum..

    YanıtlaSil
  15. Dediklerinizi adın adım yaptım oyun 03:30 da kapanıyordu 04:14 de kapandı şimdi de, o dediğiniz sayıyı 150 yaptım farklı farklı sayılar deneyerek düzeltmeye çalışırım ama kafayı yiyeceğim artık şu sorun hallolsun ben de rahatlayayım yani oyun efsane ama şu hatası soğuttu beni oyundan. Yardım ederseniz sevinirim ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
  16. BENDE FİXERİ AÇIYORUM KEY 102 DE MESELA 120 YAPIP DEĞİŞİYORUM KEYİ PROGRAMI BİRDAHA AÇITIĞIMDA 102 OLMUS TEKARAR NAPMAM GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  17. Ben oyunu crack indirdim cd-rom hatası veriyordu onu düzelttim crashi düzelttim ama kaç tane siteye baktıysam da şu 3.30 sorunu düzeltemedim keyfixerla bile. Oyun normalde cdli vardı bende sorunsuz çalışıyordu ama yurtdışına yerleştim oyunu Türkiye'de bırakmışım her sorununa çözüm buldum bir bu soruna çözüm bulamadım eğer yardımı dokunabilecek varsa çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  18. beyler lütfen yardım edin kafayı yicem kaç kere denedim cdkeyfixer i ne gösteriyolarsa yaptım ettim ama defeated sorununu çözemedim team wiewer la bilgisayarıma girip yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. fixer yukledim anlatılanları yaptım ama hala belli bir süreden sonra defeated diyor.cozum bulanamadımı

    YanıtlaSil
  20. dediklerinizi yapıyorum ama hala defeated hatası alıyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar. dediğim dosyayı sağ tık yönetici olarak aç diyin. dediğim gibi key seçin ve onaylayın. hala devam ediyorsa game.dat dosyasını yenisi ile değiştirin. versionunuz kaç ise o versionun crack dosyası. hala sorun var ise en temizi sıfır kurulum yapmak. uzun süredir ilgilenemedim en kısa sürede yayınları güncelleyeceğim.

      Sil
  21. Bfme 2 Defeated Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bfme 2 Defeated Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bfme 2 Defeated Sorunu Ve Çözümü Resimli Anlatım - Orta Dunya Kapisi >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.