Bfme 2 v1.04 Patch Kurulumu [Resimli ANLATIM]

                   BFME 2 v1.04 Patch KURULUMU

Blogumuza destek olmak ve gelişmemize yardım etmek için sağ taraftaki reklama tıklayabilirsiniz.


  Güncelleme Tarihi 13.08.2014 
bfme 2 v1.04 patch
bfme 2 v1.04 patch

Kurulum ya da indirme aşamasından sorun yaşayanlar yorum atabilir.. 
        Kırık Linklerde yorum olarak belirtilebilir..


KURULUM

Adım 1-) Bfme 2 nin kuruluğu olduğu yere gidiyoruz.Bulamazsanız oyuna girdiğiniz kısa yola tıklayıp dosya konumunu aç derseniz otomatik gider.(eğer oyununuz bilgisayarda yüklüyse revo uninstaller indirip oyunu en siliyoruz.sonra gelişmiş kısmısını seçip artık dosyalarıda siliyoruz.bu kısmı anlamayan varsa yorum olarak yazabilir.revo uninstaller içinde resimli anlatım yaparım.)
Adım 2-) Linkteki dosyaları Bfme 2 nin kurulu olduğu dizine atıyoruz.Setup adlı dosyayı açıp kuruyoruz.


Bfme 2 v 1.04 Patch

Bfme 2 v 1.04 Patch

Bfme 2 v 1.04 Patch


Yükleme tamamlandı.
Adım 3-) Oyundaki game.dat dosyasını indirme linkindeki(yukarda 1.04 crack adlı dosyayı indiriyoruz) game.dat ile değiştiriyoruz.[İşin özeti bu başlıktan indirdiğiniz crack i oyunun dosya konumuna atıyoruz.]
crack işini tekrar anlatmak istemiyorum.crack ile ilgili diğer başlıklara göz atabilirsiniz.

http://ordadunyakapisi.blogspot.com/2014/08/bfme-2-v-101-patch-kurulumu-resimli.html


Bfme 2 v1.04 Patch Kurulumu [Resimli ANLATIM] Bfme 2 v1.04 Patch Kurulumu [Resimli ANLATIM] Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Ağustos 13, 2014 Rating: 5

3 yorum:

  1. Crack dosyasının linki kırık.

    Anlatım ve patch için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. patch i kurarken yanıt vermiyo diyo

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.