Bfme 2 v 1.01 Patch Kurulumu [Resimli ANLATIM]

      BFME 2 - v 1.01 Patch KURULUMU

Blogumuza destek olmak ve gelişmemize yardım etmek için sağ taraftaki reklama tıklayabilirsiniz.


  Güncelleme Tarihi 08.01.2015 
Patch İndirmek için tıklayınız.
bfme 2 patch



Crack indirmek için tıklayınız.
bfme 2 patch

Kurulum ya da indirme aşamasından sorun yaşayanlar yorum atabilir.. 
        Kırık Linklerde yorum olarak belirtilebilir..


KURULUM

Adım 1-) Bfme 2 nin kuruluğu olduğu yere gidiyoruz.Bulamazsanız oyuna girdiğiniz kısa yola tıklayıp dosya konumunu aç derseniz otomatik gider.(eğer oyununuz bilgisayarda yüklüyse revo uninstaller indirip oyunu en siliyoruz.sonra gelişmiş kısmısını seçip artık dosyalarıda siliyoruz.bu kısmı anlamayan varsa yorum olarak yazabilir.revo uninstaller içinde resimli anlatım yaparım.)


Adım 2-) Linkteki dosyaları Bfme 2 nin kurulu olduğu dizine atıyoruz.Setup adlı dosyayı açıp kuruyoruz.


bfme 2 v 1.01 patch


bfme 2 v 1.01 patch

bfme 2 v 1.01 patch

Yükleme tamamlandı.
Adım 3-) Oyundaki game.dat dosyasını, indirme linkindeki(yukarda 1.01 crack adlı dosyayı indiriyoruz) game.dat ile değiştiriyoruz.[İşin özeti bu başlıktan indirdiğiniz crack i oyunun dosya konumuna atıyoruz.]

bfme 2 v 1.01 patch
                 Bu işlem crack tir.  


Not:Oyun crackliyse version yükseltemezsiniz.ilk olarak crackli game.dat ı cracksiz game.dat ile değiştirmelisiniz.
Genel Crack Yapma Konumuza Gitmek İçin Tıklayınız.


Diğer Yazılarımız : 

Bfme 2 Osmanlı Mod ( Resimli Anlatım )



Bfme 2 v 1.01 Patch Kurulumu [Resimli ANLATIM] Bfme 2 v 1.01 Patch Kurulumu [Resimli ANLATIM] Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Ağustos 13, 2014 Rating: 5

2 yorum:

  1. silme işlemini anlamadım tekrar açıklarmısınız neyi nereden silicem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar. silme işlemini eğer oyun bilgisayarımızda crackliyse yapıyoruz.eğer oyun daha önceden cracklenmediyse soruyn yok. oyun crackliyse iletişim kısmından bana yazınız yardımcı olurum.
      http://ordadunyakapisi.blogspot.com/p/iletisim.html
      size geri dönüş yapabilmem için lütfen mailinizi iletişim kısmındaki yere yazınız

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.