Bfme 2 Glitch Hero

Bfme 2 Glitch Hero

Bu vereceğim bug sayesinde heroların özelliklerini değiştirebileceksiniz.Mesela büyücülerde olan ışınlanmayı bir elfe verebileceksiniz.
Bug create hero kısmından yapılıyor.
Yapılacakları adım adım anlatıyorum.
1)mesele men herosuna büyücü özelliklerini vermek istiyoruz.büyücü hero yapıyoruz bi şey seçmeden next next geçip done yapıyoruz.ismi a olsun
2)asıl heromuz olan men heroyu yapıyoruz özellikleri şu şekilde seçiyoruz.toplam 10 tane kutucuk var. mesela biz men herosunun sadece call reinforcement özelliğinden yararlanmak istiyoruz.o zaman bunu sona eklicez başa gereksizleri ekleyeceğiz.2 tane train allies, 2 tane mızrak atma 2 taneda kalkan yaptım. 6 tane kullandım 4 tane kaldı.sonda kalan 4 lüye call reinforcementin dolduruyorum ve kaydediyoruz.
3)Hero listesinden büyücünün üstüne geliyoruz powers a tıklıyoruz mouse u customize üstünde hazır tutuyoruz.aşağı tuşa basarsak b isimli men herosuna gelecek.ilk customize ye sonra aşağı tuşa basağız.ama bu iki işlem arasında o kadar az zaman olacak ki men herosunun özellikleri açılmasına rağmen büyücü skilleri eklenebilecek.bu işlemi çok hızlı yapmalıyız yani.bu işlemi yapınca ilk 6 skilli büyücü skilleri yapıyoruz ve hem büyücü hem men skilli men heromuz oluyor.

anlamayanlar için video :



sorularınız olursa yorum atabilirsiniz..
Bfme 2 Glitch Hero Bfme 2 Glitch Hero Reviewed by Orta Dünya Kapısı on Ocak 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.